Om at udnytte tiden…

Posted: 25. september 2012 in Uncategorized
Tags: , ,

Kæresten er afsted igen i denne uge, og det betyder igen, at jeg har en hel uge til mig selv.
Dermed kunne man jo sige, at jeg har masser af tid til at skrive spændende blogindlæg, men nej..
Jeg vælger at dele min tid ret ligeligt i henhold til afslapning og specialeskrivning.
Min krop har det desuden ikke så godt for tiden, så jeg skal også finde tid til træning, fysioterapi og diverse øvelser, for at jeg kan blive ved med at fungere.

Anyway, så kommer der nok ikke nogen spændende indlæg. Jeg har dog planer om lidt madspam og så skal jeg også introducere jer, til de fantastiske produkter, som jeg har fået tilsendt af Sorgenfri Specialiteter.. Uhh det bliver godt…

Nu vil jeg vende tilbage til specialet, da jeg har en masse jeg skal have skrevet i denne uge..

Skriv et svar

