Den kommende uge..

Posted: 17. september 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

I dag er kæresten taget afsted på skole/kursus i to uger.. Det kan være rigtig surt, når man er vant til at være så meget sammen, som vi heldigvis er.. Men jeg synes nu alligevel at det er rart at få noget tid alene og dermed lavet nogle af de ting, som jeg ikke gør så meget i, når vi er sammen..
Dette gælder bl.a. mad uden kulhydrater, som jeg har det rigtig godt med, men kæresten mener nu at der skal enten kartofler eller pasta til..

Ugens madplan er lidt påvirket af at kæresten er væk og jeg tager hjem og besøger mine forældre, nu hvor jeg har tid til det.. Og så kommer min veninde forbi torsdag og så skal der tøsehygges..
Ugens madplan er lidt sparsom, men ser ikke desto mindre således ud:

Mandag: Krydrede frikadeller med stegte grøntsager
Tirsdag: Spiser hos mine forældre
Onsdag: Spiser hos mine forældre
Torsdag: Wokret med masser af grøntsager og kalkun
Fredag: Bøf med bearnaise og stegte grøntsager
Lørdag: Risotto med bacon og grønne bønner
Søndag: Hjemmelavet pizza

Kæresten kommer hjem i weekenden og derfor skal han selvfølgelig glædes med noget god mad. Jeg glæder mig selvfølgelig rigtig meget til han kommer hjem, men i mellemtiden vil jeg nyde muligheden for at få arbejdet en masse på mit speciale…

Skriv et svar

