En øv-start..

Posted: 11. september 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Efter en god sidste uge, der bød på god mad og masser af specialeskrivning, samt en weekend med afslapning og familiehygge, har jeg nu startet denne uge lidt skuffende..

image

Æblekage fra weekendens familiehygge..

image

Fisketallerken fra sidste uges madplan..

Ja denne uge er startet med feber, en voldsom tur hos fysioterapeuten og smerter i halsen så jeg ikke orker andet end at ligge i sengen..
Jeg ville SÅ gerne komme videre med mit speciale, men lige nu er jeg desværre syg..
Mad skal vi dog have alligevel og ugen ser således ud:

Mandag: Oksekødsfrikadeller med salat og ovnkartofler
Tirsdag: Kalkungryde med rodfrugtmos
Onsdag: Risotto med bønner
Torsdag: Salat med kylling og kartoffelcroutoner
Fredag/Lørdag: Vi er i sommerhus
Søndag: Pasta eller junkfood, alt afhængig af hvornår vi kommer hjem

Helt klart en uge at se frem til, men kun hvis jeg snart bliver rask.. Nu vil jeg have en kop kamillethe of putte mig under dynen..

Skriv et svar

