Nyt i vente..

Posted: 22. august 2012 in Tanker
Tags: ,

Ja der er lidt stille på bloggen for tiden, men det er der altså flere grunde til.
For det første har jeg travlt og derfor ikke tid til at sidde og finde billeder osv, for hvert indlæg tager jo tid. Mit speciale er min første prioritet og det tager altså en del af min tid.

For det andet, så har jeg ondt i mit håndled, som tidligere nævnt. Det gør at jeg for tiden vælger at mine kræfter skal gå til at skrive på mit speciale.
Jeg er netop blevet færdig med at transkribere mit sidste interview og nu skal hånden have ro, indtil på mandag. Jeg holder lang weekend, men vender snart frygteligt tilbage med to ting:

– En opskrift på en LÆKKER kartoffellasagne og helstegt kylling med spidskål, æbler og hvidvinssauce
– Så har jeg planer om en række opskrifter og tanker omkring billig mad til alle de nye studerende. Dette har jeg haft i tankerne i et stykke tid, så jeg har hørt hvor dyrt det er at leve sundt. Nixen du! Jeg lever sundt, godt og så økologisk som jeg kan..

Så der er forhåbentlig noget at glæde sig til..

 

Skriv et svar

