Her i varmen..

Posted: 20. august 2012 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde i disse dage.
Vejret er skønt og på trods af en stor mængde venner på facebook, der åbenbart er ved at smelte, så nyder jeg det..
Varmen bliver ledsaget af sommermad.
I min verden er det i stor stil salat.
Dog er salat, nødvendigvis ikke én ting og det behøver ikke være kedeligt.

Salaten her var en lækkerbisken.
Salat, forårsløg, stegt krydret kød, pasta, dressing, agurk, majs, tomat og skønne kerner.
Det smagte skønt..
Ja egentlig er der mange ting at glæde sig over.

Og så er der desværre også én lille ting at ærge sig over.
Jeg er kommet til skade.
I marts måned.
Jeg holdt min hånd på kærestens arm og på et tidspunkt trækker han den til sig.
Det gav et lille smæld i mit håndled, men jeg troede at det bare var det.
Det gik dog ikke, for jeg fik ondt i min hånd, mit højre håndled for at være præcis.
Jeg holdt fri et par dage og skrev ikke på computeren, læste teori istedet.
Jeg har været ved lægen et par gange, fået mit håndled tjekket på sygehuset og fået besked på at jeg skulle skåne det og at det var en forstuvning. Sådan noget kan godt tage 2-3 måneder sagde min læge.
Der var der allerede gået 1 måned, så jeg slappede af, skånede den og have støttebind på i endnu en måned.
Dette betød bl.a. at jeg havde 2 x støttebind på når jeg besøgte verdens dejligste tvillinger og næsten ikke bar dem og der kun med venstre arm. Ulideligt!!

Jeg sidder nu, i august måned og er ved at være færdig med min transkribering.
Noget jeg først gik igang med 4 måneder efter min skade og det har taget dobbelt så lang tid som det burde, da jeg holder pauser og ikke kan arbejde så meget hver dag pga. smerter i håndledet.
Jeg bruger stadig en håndledsstøtte, næsten hver dag og her ½ år efter har jeg stadig smerter. Så meget at jeg bliver nødt til at tage smertestillende piller.
Jeg har grædt og råbt over dette, kæresten har været FANTASTISK!!
Jeg er frustreret, for jeg kan ikke skrive ret meget før det gør ondt, og dette indlæg har taget en krig at skrive.
Hvad gør man, når man har så ondt, at man ikke kan skrive sit speciale?
Skal man bare accepterer det?

Skriv et svar

