Hverdag igen..

Posted: 13. august 2012 in Mad
Tags: , ,

Nu hvor ferien er slut, skal vi selvfølgelig tilbage til hverdagen rammer og herunder hører madplanen.
I denne uge ser den således ud:

Mandag: Koteletter i fad med masser af grønt
Tirsdag: Pastasalat med krydret småkød og hjemmelavet dressing
Onsdag: Kartoffellasagne
Torsdag: Shepherds Pie med rodfrugter
Fredag: Tomatsuppe
Lørdag: Koteletter med ovnkartofler og tzatziki
Søndag: Salat Nicoise

Onsdag laver jeg dobbelt portion kødsovs, så jeg har til to dage og dermed er der nem og hurtig mad på torsdag. Der har jeg nemlig min sidste interview og jeg er nok træt når jeg kommer hjem.
Tomatsuppen på fredag, bliver efter en opskrift, som jeg så inde hos Tante Sød og som selvfølgelig skal prøves.
Det er lidt hårdt at komme igang igen efter ferien, så derfor er ugen madplan måske lidt kedelig.

Jeg har regnet ud at vi køber ind for ca. 540 kroner i denne uge og det passer mig glimrende.
Jeg håber i alle får en god uge, nu vil jeg ud og læse på altanen og nyde solens stråler..

Skriv et svar

