Her i sommervarmen…

Posted: 26. juli 2012 in Tanker
Tags: , , , ,

Jeg håber i alle har ferie og nyder dette fantastiske vejr.
Jeg har ikke ferie endnu, men mangler endnu et interview inden det når så vidt.
Men men men, imorgen er jeg færdig med det sidste interview og fra kæresten kommer hjem kl 15, står den på to ugers ferie.
Og jeg kan slet ikke vente!
Jeg har ikke haft noget der ligner ferie siden februar og kæresten har faktisk ikke haft ferie i et helt år, så vi trænger virkelig.
Vi trænger til at være sammen og nyde hinanden, venner og familie.
Ferien kommer til at slå i afslapningens tegn, hvor vi dog har to store begivenheder.
– Min bedste ven skal giftes med den mest vidunderligt kvinde og jeg er så glad for at være med til at fejre deres kærlighed. Jeg er sikker på at det bliver en helt fantastisk dag!!
– Dagen efter skal vi fejre min mormor og morfars diamantbryllup. 60 år! Det er jo helt vildt og de fortjener virkelig at få en dejlig dag.

I forbindelse med diamantbrylluppet, skal jeg bage en kage. Jeg er rigtig spændt på hvad de siger til den og da jeg gerne vil have at de skal blive glade og at det bliver en succes, så laver jeg en testkage.
Testkagen bliver bagt idag og pyntet imorgen og skal med til min skønne veninde Saschas fødselsdagsfest. Jeg håber hun bliver glad og at det bliver en succes.

Så nu har jeg en tjekliste inden ferien: Bage kage, lave og transkribere interview, fejre veninde, pakke taske, besøge svigerforældre og så står den på FERIE!!

Jeg holder også ferie fra bloggen indtil midten af august – god sommer alle sammen!

Skriv et svar

