Interview nr. 2 og mine første 500 indlæg..

Posted: 17. juli 2012 in Tanker
Tags: , , , , ,

Jeg så lige, at jeg igår lavede mit indlæg nr. 500..
Og det er jo egentlig ret mange.
Jeg har haft denne blog i et stykke tid nu og jeg er rigtig glad for den.
Jeg er glad for alle jer der kigger forbi og jeg bliver SÅ glad hver gang der kommer en kommentar.
Min blog er desuden mit register over opskrifter, så de ikke bare forsvinder i glemslen, samt kontakt til mine venner og familie. De kan gå herind og se at jeg har voldsomt travlt og det nok er grunden til at de ikke hører fra mig 🙂

Men wuhu, tillykke til mig, med indlæg nr. 500 og nu nr. 501….

Idag står den interview nr. 2. I forbindelse med mit speciale skal jeg interviewe 6 mennesker og jeg har allerede en aftale med 4 i hus, så det er jo bare godt.
Idag skal jeg ud og køre i 1½ for at komme til min interviewperson, men jeg synes faktisk det er okay. Lige meget hvad, så er jeg glad for at jeg har muligheden for at snakke med folk, der kan komme med input og inspiration. Samt materiale til min analyse 😉

I den forbindelse har jeg fået lidt hjælp fra min far. Han kendte en mand, som arbejdede for den mand, som jeg skulle have fat i for at få et FANTASTISK speciale.
Og for det skulle min far selvfølgelig have tak.
Ud over et rigtigt tak, for det fortjener han virkelig, han er den bedste far i hele verden, så fik han også en tomatplante.
Ja det lyder måske underligt at give en tomatplante, men han blev glad for den og jeg fik sagt tak 🙂

Jeg skal afsted til interview nr. 2 om ca. 2 timer og indtil da, vil jeg læse mit speciale igennem og forberede mig mentalt på endnu et interview.
Jeg bliver så nervøs og det burde jeg slet ikke, for det er sådan nogle søde mennesker jeg skal snakke med, men jeg vil jo gerne gøre det godt. Jeg vil gerne have materiale til en super analyse og dermed skrive et vildt godt speciale.
Men det næste ½ år, er det bare at knokle igennem og så håbe på det bedste.

Glædelig tirsdag!!

Skriv et svar

