En god morgen..

Posted: 5. juli 2012 in Mad, Tanker
Tags: ,

Min morgen startede liiiige lidt tidligere end den plejer.. Idag vågnede jeg klokken 6, kunne ikke rigtig falde i søvn igen og er nu stået op, været i bad, kørt min far på arbejde (hans bil sku på værksted) og er hjemme igen..

image

Og så sku der lidt morgenmad indenbords. Jeg skal til Århus og hjælpe min bror med at flytte, så hvis jeg skal holde mig vågen til 1,5 time på motervejen, så skulle der både mad og kaffe til.
I aften står den på grillmad hos mine forældre, så selvom dagen bliver laaaang og hård, så ender den godt.

God solskinsdag til jer alle!

Skriv et svar

