Og så på en mandag!!

Posted: 2. juli 2012 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg har vidst haft brug for søvn.
Om det var fordi jeg har trænet hårdt igår, om det var lørdagens 3 ture på lossepladsen med min mor eller bare almindeligt søvnunderskud.. Ja det ved jeg ikke..
Ikke desto mindre, var min mobil gået ud og mit vækkeur ringede ikke i morges..
Og jeg sov til kl 12.10!!
Jeg sov i over 12 timer!!
Og så er mandagen så skudt igang!
Heldigvis har jeg en arbejdsplan, som jeg kom lidt på forkant med i fredags, så formiddagens søvn går nu alligevel.
Jeg har nemlig en arbejdsplan for hver eneste uge. Det giver mig struktur og gør at jeg får arbejdet med mit speciale hver eneste dag.

Bort set fra specialearbejde og søvn, så står ugen selvfølgelig også på mad.

Mandag: Koteletter i fad med ris og bønner
Tirsdag: Salat med kylling og hjemmelavet dressing
Onsdag: Chili con carne
Torsdag: Thai-marineret kylling med nudelsalat
Fredag: Hakkebøffer med ovnkartofler og salat
Lørdag: Koteletter med nye kartofler og tzatziki
Søndag: Er til fødselsdag hos vores nevø – spiser der

Jeg kan i denne uge præstere to møder på én dag.
Ja det er ikke fordi man ikke laver noget når man er igang med speciale.
Jeg har lavet en arbejdsgruppe på uni, hvor vi vender vores arbejde og får input. Når man ikke har nogen at skrive med, kan det hurtigt blive ensomt og at man bare sidder derhjemme. Derfor så mødes vi. Vi skriver ikke sammen, men det giver altså noget at have nogen at vende tingene med.
Idag skal jeg arbejde med forbrugeradfærd og imorgen står den på skrivning…hele dagen… Pyyhh…
Håber alle i der har ferie, virkelig nyder den!
Jeg har valgt at holde to ugers ferie i august, så inden da skulle der gerne arbejdes igennem. Godt at jeg elsker mit speciale 🙂

Skriv et svar

