I dette regnvejr…

Posted: 18. juni 2012 in Tanker
Tags: , ,

Mandag, tirsdag og onsdag kommer jeg ikke til at forlade min computer.
Det lyder måske hårdt, men det er det ikke..
Eller jo, det er hårdt, men det er fordi jeg har noget at skrive og så er det jo sådan set skønt.
Jeg har haft et lille gennembrud i mit speciale og det gør at jeg nu kan træffe en beslutning i forhold til metode, interviews og hvilke begreber der er aktuelle.
Det er super godt.
Vejret er dog ikke så lækkert. Hele formiddagen har det regnet og det er da sådan set lidt kedeligt.

Jeg har drukket Kusmi the og nydt at jeg knuselsker mit speciale igen. Vi har haft en lille krise, men vi er sammen igen og vi kører videre.
For jer derude der ved hvad jeg taler om, eller evt. skal igang med at skrive et speciale eller en anden større opgave, så kan jeg sige at det ER hårdt. Jeg skal skrive MANGE sider og det er mange timers arbejde.
Med det sagt, så er dette kulminationen af alt hvad jeg har lært og jeg elsker at jeg kan arbejde med lige præcis det som JEG synes er spændende.
At det går så godt har skabt en bølge af glæde.

Jeg har blandt andet godt gang i mine jordbær og tomatplanter.

Er det ikke bare smukt?
Jeg har allerede spist det første smukke jordbær og det var FANTASTISK!!

Og så er der begyndt at ske noget med min basilikum..
Endelig kom rosmarinen frem og selvom det går langsomt, så nyder jeg at passe mine små planter..

Nu vil jeg vende tilbage til Steinar Kvale og hans interviewmetode.. Og til the og Coldplay.. Ja hvad ellers i dette vejr?

Kommentarer
  1. […] hjemme igen. Og skriver på mit speciale. Og passer mine så planter. For tidligere har jeg her og her nævnt mine plante-eksperimenter. Jordbærene gav fint, men det er nu tomaterne og krydderurterne […]

Skriv et svar

