Ugens madplan..

Posted: 17. juni 2012 in Mad
Tags:

Weekenden er snart ovre og derfor er der selvfølgelig lavet en madplan..
Vi har travlt i ugens løb og er ikke hjemme hverken at spise fredag eller lørdag..
Lørdag står den på eksperimentel grubemad i forbindelse med Sankt Hans. Det skal nok blive godt🙂

Mandag: Blandet salat med kylling
Tirsdag: Salat med krydret kød og kartoffelcroutoner
Onsdag: Cæsar salad
Torsdag: Laks med nudelsalat
Fredag: Besøg hos gode venner
Lørdag: Sankt Hans
Søndag: Frikadeller med kartoffelsalat

Masser af salat, men jeg glæder mig til hver eneste dag..

Kommentarer
  1. Anne siger:

    Hold da fast – havde da helt glemt, at det er Sankt Hans allerede på lørdag. Har ellers lige siddet og lavet madplan uden overhovedet at blinke, så det var da godt jeg lige kiggede ind til dig. Nu skal vi vist ha noget andet end de rester fra en mørbradgryde jeg havde regnet med😉

    Knus fra

    Anne.

    • studielivet siger:

      Hej Anne,
      Ja lige pludselig er det Sankt Hans.
      Jeg må indrømme jeg kun huskede det fordi min far inviterede til grubemad..
      Din isthe med hyldeblomst og citron ser forresten FANTASTISK ud!

      Kærligst Lea

Skriv et svar

