Afslapning, oprydning og læsning..

Posted: 16. juni 2012 in Tanker
Tags: , ,

Weekenden er over os og selvom jeg gerne ville tilbringe den med 100% med afslapning og hygge med kæresten, så går den desværre ikke..

image

Lørdagen startede med Kusmi the og sød æggekage.. Det var det der skulle til for, at få kæresten til at lørdag står på oprydning i kælderen..
Desuden skal jeg læse lidt til mit speciale. Ja bare fordi det er weekenden, så skal det stadig gøres.. Jeg prioriterede at bruge en stor portion af dagen på at være sammen med min SKØNNE veninde og verdens dejligste tvillinger.. De er uden tvivl (alle tre) noget af det vigtigste i mit liv og jeg vælger gerne at læse en lørdag, hvis jeg kan få nogle skønne timer med dem..

Jeg håber i får en super weekend og at i alle er omgivet af mennesker der giver jer glæde..

Kommentarer
  1. newyorkerbyheart siger:

    Sød æggekage?? Det ved jeg vist ikke hvad er🙂

    KH
    Birthe

    • studielivet siger:

      Hej Birthe,
      Det skal du simplethen prøve at lave!
      Jeg har lagt en opskrift ind og det er SÅ godt.
      Jeg fik det som barn og nu laver jeg det til min kæreste.. Mums!
      Kærligst Lea

Skriv et svar

