Forlænget weekend…

Posted: 8. juni 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Jeg er taget i sommerhus med kæresten og holdt weekend fra torsdag eftermiddag..
Efter to uger uden ham er det skønt, at have hjemme igen..
Weekenden skal bruges på afslapning, gåture og en masse god mad..
Og så vil jeg bare nyde at jeg ingenting skal!
Forresten.. Igår var jeg ude for at købe ind og faldt over en pose mozzarella. Mener den var fra Galbani, men jeg havde ikke set den slags før. Det var sådan nogle små stykker (som var perfekt på min pizza) og de hed vidst oriechette.. Samme navn som den slags pasta, der ligner små øre🙂
Har i set de poser? Jeg fik en til en 5,- og tænker om det muligvis var en spotvare eller noget fast?

Skriv et svar

