Om at være produktiv når man længes…

Posted: 4. juni 2012 in Tanker
Tags: , ,

Kæresten er på kursus igen.. To uger i streg er altså en del, når man er vant til at være meget sammen.
Han er igang med en uddannelse og det skal jo passes. At skolen så ligger på Als, er lidt et minus. Det betyder nemlig at han skal sove derned og dermed er jeg alene.
Det er dog ikke så skidt, at det ikke er godt for noget.
For hvad laver man når man har alle døgnets 24 timer for sig selv?

– Man forbereder sig på super afgørende møde på onsdag. Kryds fingre derude!
– Man spiser når man har lyst, og lige hvad man vil.
– Og hvis man er mig, så står man op når man vil og ser det fjernsyn man vil, uden at skulle høre på brok.

Ja ja ja, det er noget positivt ved alt..

Fx kan man også spise de lækreste ovnkartofler til frokost. Bare kartofler og en creme fraiche-dip med hvidløg. Intet andet. Fordi man har lyst og det er vildt lækkert.
I aften står den dog på lidt kød til.
Og nogle grøntsager.
Og sovs.
Men intet fancy, for selvom jeg elsker at lave mad og spise mad….så har jeg altid haft det bedst, hvis der var andre at nyde det sammen med.

Nu vil jeg forberede mig på mit møde og nyde at jeg har ro til det.

Skriv et svar

