Om at gå sin egen vej…

Posted: 23. maj 2012 in Uncategorized

På rigtig mange måder, så skiller jeg mig ud.
Eller gør jeg?
Jeg er 25, har en bachelor og er igang med min kandidat. Jeg elsker mit studie og jeg har valgt at tage fag og tilvalg, som kun JEG har valgt.
Ikke for at skille mig ud, men fordi jeg valgte det som JEG synes var allermest spændende..
Jeg håber at det måske kan give mig en fordel, når jeg engang skal ud at søge job, men ikke desto mindre, så kan jeg kigge tilbage på 5 + år, der har været SÅ skønne.

Udover mit studie, så har jeg min blog.
Og jeg er rigtig glad for den.
Jeg får ALDRIG lige så mange læsere som NYBH eller Klidmoster, og det har jeg det fint med.
Jeg er super glad for mine faste læsere og at der generelt kommer folk forbi hver eneste dag.
I øjeblikket er der IGEN en dårlig stemning i blogland.
Jeg ved ikke hvorfor det sker IGEN OG IGEN!!

Billede
Men nu kommer her mine tanker…
Jeg har en blog. Og nogle ville nok kalde det en madblog.
Jeg blogger om mit liv, musik og hvad jeg spiser. Men det er jo mit liv. Det er sådan at jeg har valgt at leve. Jeg kan ikke forstå denne dårlige stemning, for kan man ikke bare vende den anden kind til? Der går ingen skår af mig, hvis nogen kalder mig en kedelig madblogger. Og hva så? Jeg har en blog som er mit frirum. Jeg snakker ikke økologi, men jeg køber det når jeg kan. Jeg støtter STOP SPILD AF MAD, men hey, det er jo bare klogt.
Jeg hører det musik jeg kan lide, og spiser som jeg gør, fordi det er bedst for mig.
Jeg kommer snart med en opskrift på noget mad, og så kommer der nok også noget omkring mit studie. Opskrifterne har jeg selv fundet på…meeeen eftersom jeg ikke bor under en sten, så har jeg vel fået inspiration et eller andet sted fra.

Hold jer muntre.. Eller prøv på det i hvert fald!

PS: Billedet er taget i Sverige og jeg synes det var så godt.. Ingen grund til at følge strømmen, det kan godt være farligt!

Skriv et svar

