Årets første sommerdag..

Posted: 21. maj 2012 in Tanker
Tags: ,

Søde Mikkel-Morgenvejrmand sagde imorges, at dette ville være årets første sommerdag.
Jeg valgte at stole på Go’Morgen Danmark og holder arbejdsdag på altanen..

image

Med John Mayer i ørene har jeg idag nydt:
– Den varme sol (husk solcreme derude!)
– En iskold jordbærsmoothie
– At mine planter trives
– Frisk luft
– At vasketøj kan komme ud
– Brandingbøger læses lettere udenfor

Ja okay, bøger læses måske ikke lettere, men det føles sådan.
Eftermiddagen står på læsning til kl 16.30, hvorefter jeg hopper et par timer i træningstøjet.
Aftenmaden er allerede lavet, så fra af kl 16.30 er der ingen pligter, kun mig-tid.
Glædelig første sommerdag til jer alle..

Kommentarer
  1. […] jeg så hjemme igen. Og skriver på mit speciale. Og passer mine så planter. For tidligere har jeg her og her nævnt mine plante-eksperimenter. Jordbærene gav fint, men det er nu tomaterne og […]

Skriv et svar

