Ugens madplan…

Posted: 20. maj 2012 in Mad
Tags: , ,

Efter en skøn weekend i sommerhus, er vi atter hjemme igen..
Jeg er kun blevet smule solbrændt🙂
Efter en lang weekend, står den nu på afslapning på sofaen…
I næste uge skal jeg knokle med specialet, træne og fejre pinsen med min svigerfamilie..
Og så skal vi selvfølgelig have noget god mad😀

Mandag: Lasagne
Tirsdag: Steaks med barbequemarinade og ovnkartofler
Onsdag: Salat med krydret oksekød og kartoffelcroutoner
Torsdag: Fyldte pandekager med grøntsager
Fredag: Frikadeller med tzatziki og ovnkartofler
Lørdag: Krydrede koteletter med grønt
Søndag: Laks med nudler og grøntsager

Jeg glæder mig til hver eneste dag.. Fortsat god søndag🙂

Skriv et svar

