Mandag..

Posted: 14. maj 2012 in Tanker
Tags: ,

Jeg er SÅ træt. Så træt at jeg kunne falde i søvn lige her, helt uden problemer. Også siddende op.

Jeg ved ikke hvorfor, måske har min hjerne bare haft ekstra travlt i dag. Først en times vejledermøde, som var intenst og samtidig virkelig godt.
Derefter 5 timers snak med en fra min studie om løst, fast og selvfølgelig vores speciale.

Det eneste jeg vil nu er at sove. Skal desværre ud for at købe ind om ca 20 minutter, når kæresten kommer hjem fra arbejde… Er jeg den eneste der synes at denne mandag er lidt hård?

image

Kaffe med mælk og sukker må blive min redning.

Skriv et svar

