En afslappet søndag..

Posted: 13. maj 2012 in Mad, Tanker
Tags:

Jeg har ingen store planer for denne søndag..
Der skal ordnes madplan og muligvis trænes hvis jeg orker det..

image

Madplanen er lavet, men træningen må lige vente til jeg har slappet af med to blade🙂

Mandag: Kyllingesalat med kartoffelcroutoner og hjemmelavet dressing
Tirsdag: Frikadeller med ovnkartofler
Onsdag: Laks med stuvet spinat og kartofler
Torsdag: Besøge et vennepar
Fredag: Lasagne
Lørdag: Lasagne
Søndag: Tøm fryseren🙂

Fryseren skal tømmes og det kan jeg godt se på ugens madplan🙂
Ikke desto mindre så ser det stadig godt ud..
Nu vil jeg slappe af og samle lidt energi til at træne..

Skriv et svar

