Vækst..

Posted: 30. april 2012 in Mad
Tags:

Når der ikke er styr på hverken arbejde eller specialet, så er det godt, at have små ting at glæde sig over.
Som fx at mit lille “have”-projekt virker!

image

Jeg har ingen have, men jeg har en altan. Og da jeg drømmer om selv at dyrke en masse lækre ting, så starter vi nu i det små.

image

Der er fx rigtig godt gang i mine jordbærplanter🙂
Det er planter fra min svigermor, som jeg har plantet om i nogle krukker ude på altanen.
Jeg har også gang i nogle krydderurter (basilikum, dild og rosmarin) som jeg dog ikke ved noget om endnu ;-)  Det hele bliver passet, men der er intet at se endnu.

image

Det er der dog her!
Jeg købte et “minidrivhus” i Tiger-butikken. Det er en plastik underdel med 12 rum og et gennemsigtigt plastik låg.
Der i vokser mine små cherrytomatplanter🙂

image

Kryds fingre for mit projekt, som jeg håber bliver en succes. Indtil videre ser det dog lovende ud.

Skriv et svar

