Frokost..

Posted: 27. april 2012 in Mad
Tags:

Får du noget godt at spise til frokost? Har i kantine eller har du madpakke med? Arbejder du hjemme og spiser derfor der?

Min kæreste spiser madpakke på hans arbejde og jeg spiser herhjemme. Men ligemeget hvor du spiser, så skal det vel være godt?

image

Idag fik jeg pastasalat med kylling og hjemmelavet dressing.
Jeg spiser også tit rester til frokost, hvilket er med til at nedbringe vores spild af mad..
Kæresten spiser pizzasnegle, sandwich i hjemmelavede boller, pastasalat eller lasagne, hvis jeg er i godt humør🙂
Tænker i over jeres frokost? Det gør vi🙂

Kommentarer
  1. Uhm, det ser lækkert ud🙂 Jeg er ikke så god til frokost, som oftest er det bare noget der skal overstås for mig. Der er endda tidspunkter hvor jeg ville ønske at jeg bare kunne tage en pille – lidt underligt for en mad-person som mig, ikk?🙂

    KH
    Birthe

    • studielivet siger:

      Ej Birthe, det mener du da ikke!!
      Jeg elsker frokost, det er dagens højdepunkt🙂
      Dog prøver jeg ofte at sørge for at det er nemt og hurtigt.. Derfor er rester sådan en skøn ting🙂
      Kærligst Lea

Skriv et svar

