Torsdag..

Posted: 26. april 2012 in Mad, Tanker
Tags: ,

Jeg er blevet syg og jeg kan simpelthen ikke kaste det af mig.
Jeg har ikke feber længere og det generelle ubehag er væk, men forkølelsen er der stadig.
Jeg hoster og har konstant kriller i halsen. Det værste er dog den trykken for brystet og på ryggen. Håber det slimløsende virker, for jeg vil gerne på arbejde på lørdag.

Men bare fordi jeg er syg, så skal vi jo stadig ha mad. Igår var det så bare kæresten der stod for det.

image

Jeg synes han gjorde det glimrende og jeg kunne blive på sofaen.
Kylling, nudler, grøntsager, krydderier og kokosmælk – og så var der mad🙂

image

Ikke at jeg gider være syg, men når det nu endelig ikke kan være anderledes, så er jeg glad for at ha en der passer mig så godt.
Især fordi det er min egen skyld at jeg er syg. Kom til at kysse verdens dejligste tvillinger lidt for meget, selvom de er syge. Ups!
Men jeg ku ikk lade være, de er det skønneste i verden!

Skriv et svar

