Afslapning på programmet…

Posted: 22. april 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Lørdag aften var jeg i biografen med et vennepar og så Hunger Games.
Hvis du endnu ikke har set den, så skynd dig i biografen imens den stadig går.
På vejen hjem lagde jeg mærke til lidt kriller i min hals og jeg kender min krop. Jeg vidste hvad det betød, så jeg smuttede direkte i seng. I løbet af natten måtte jeg dog op efter en vicks og idag står den på afslapning, the og Nigella Express på TV3 Puls🙂

image

Lidt mad er det dog også blevet til. Skønne hvide boller uden æg, efterspurgt af kæresten (opskriften kan du finde herinde)…
I aften står den heldigvis på rester – skøn pizza uden at røre en finger🙂
Næste uge står på speciale, arbejde og at blive raske.. Og selvfølgelig mad!

Mandag: Kyllingeburger
Tirsdag: Svinefilet med bearnaise, grønne bønner og ovnkartofler
Onsdag: Risotto med resten af svinefileten
Torsdag: Laks med spinattærte
Fredag: Kylling med stegte nudler
Lørdag: Spaghetti med kødsovs
Søndag: Burger med krydrede oksekødsbøffer

Endnu en maduge at se frem til. Vi prøver at få tømt fryseren, da den skal afrimes og det kan ses på madplanen. Men ikke desto mindre glæder jeg mig til hver eneste dag..
Nu vil jeg kaste mig under dynen og blive rask igen. God søndag til jer alle🙂

Skriv et svar

