Og der læses..

Posted: 20. april 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

image

Jeg holder snart weekend.
Men inden da skal jeg lige læse en smule marketing og lidt brand-kommunikation.. Det er sikkert ikke så spændende for jer, men lige nu er mit speciale hele mit liv.
Klokken 15 holder jeg dog weekend og den står på pizza, biograftur, vennehygge og afslapning med kæresten.. Måske en smule træning, men nu må vi se🙂
Har forresten en kage i tankerne som snart skal afprøves.. Tænker noget chokoladekage med hjemmelavet Dulche de Leche.. Nu må vi se hvad det ender med🙂
God weekend allesammen…

Skriv et svar

