Hjemme igen..

Posted: 15. april 2012 in Mad, Tanker
Tags: ,

Så er jeg hjemme igen, efter en dejlig weekend ved vesterhavet..
Vi har fejret min kærestes fødselsdag og fået en masse god mad…

image

Min far havde bl.a. lavet en skøn højrebssteg med sweet potato-mash, rødvinssauce, hjemmelavede fritter og bønner med feta..
Vi havde en skøn aften og kæresten fik lige det mad han gerne ville have..
Udover aftensmaden så fik vi creme bruleé med bær..

image

Kæresten ELSKER det, så min mor havde lavet to til ham🙂
Han er rigtig blevet forkælet med god mad, gaver og hygge..
Jeg håber i alle har haft en god weekend..

Skriv et svar

