Ferie..

Posted: 4. april 2012 in Tanker
Tags: , ,

Der sker ikke så meget på bloggen i denne uge.
For det første så smutter jeg i sommerhus et par dage og nyder påsken med min familie..
For det andet har jeg forstuvet mit håndled og derfor sker der ikke så meget herhjemme..

image

Faktisk så bruger jeg dagene på at læse og spise knækbrød, da mit håndled ikke bryder sig om at lave mad..
Jeg vender tilbage i næste uge, forhåbentlig frisk og fuld af blog-fortællinger..
God påske allesammen🙂

Skriv et svar

