Hvad man kan lave en lørdag aften..

Posted: 29. marts 2012 in Tanker
Tags: ,

I lørdags var jeg alene hjemme og så skal man jo finde på noget at lave.
Jeg så film – to stk faktisk: The Boat That Rocked og Finding Forrester.
Jeg har set begge før men de er SÅ gode!
Når jeg nu havde set den begge, så kunne jeg jo godt gå lidt fra og til.
Derfor endte jeg med at påbegynde mig Kusmi-eventyr🙂

For en uge siden var jeg med min far nede i Kolding midtby. Han skulle hente noget i Kolding Vinhandel og der vil jeg altid gerne med ned.
Jeg drikker ikke vin, men det er langt fra det eneste de har.
Jeg er bl.a. ret vild med deres smukke reol fuld af Kusmi og Løv, honning, aioli, rosengelé osv.
Hvis du er forbi Kolding kan jeg klart anbefale et smut forbi Latinerkvarteret hvor du finder bl.a. Kolding Vinhandel.

Jeg stod og kiggede på the, men kunne i finde en dåse Prince Vladimir i lige den størrelse jeg ville have. Dog faldt jeg for denne lille æske:

Siden jeg smagte Prince Vladimir første gang, har det været min favorit.
Dog tænkte jeg at det måske er dumt, når jeg nu ikke har smagt andet end den og Russian Morning.
Dermed begynder Kusmi-eventyret og jeg vil smage mig igennem.
Der er 10 stk i den pakke jeg fik.

Lørdag prøvede jeg den du ser først for. Faktisk har jeg bevæget mig op af, som du ser dem der.
Jeg vil så senere hen komme med en vurdering af hvad jeg synes og om Prince Vladimir stadig er min favorit🙂

Kommentarer
  1. […] For 1½ måned siden, gik jeg igang med at afprøve Kusmi the.Indlægget om dette, kan du finde her […]

Skriv et svar

