Jeg drømmer mig væk…

Posted: 23. marts 2012 in Tanker
Tags: , ,

Imens jeg fokuserer på mit speciale og har teori og problemformuleringer kørende rundt i hovedet, så kan jeg ikke lade være med at drømme lidt.
Jeg ved ikke om det er det dejlige vejr eller det faktum at jeg muligvis ikke får en sommerferie i år.. Men et eller andet hiver i min rejselængsel.

Jeg drømmer om Sverige.
Om solen og vandet.
Jeg længes efter at være deroppe og selvom mange andre drømmer sig sydpå til varmere himmelstrøg, så er det Sverige der har vundet mit hjerte.
Jeg ville flytte dertil hvis jeg kunne.
Har du været i Sverige?
Hvis ikke er du gået glip af noget. Maden, folket, kulturen, storbyerne og ikke mindst NATUREN.
Jeg kunne bruge dage, bare på at køre igennem Sverige.
Billedet længere oppe er taget nær et sommerhus vi lejede sidste sommer.
Det var så skønt et område!
Og det er det jeg vil drømme om nu, imens jeg dykker ned i specialesumpen igen..

God weekend allesammen!

Skriv et svar

