Her er lidt stille…

Posted: 22. marts 2012 in Tanker
Tags: , ,

Der sker ikke så meget herinde for tiden..
Og det er altså ikke fordi jeg ikke har noget spændende at lave. Tværtimod har jeg alt for travlt.
Jeg har fået arbejde og det tager 1-2 dage hver uge. Desuden besøger jeg fast en SKØN veninde og hendes dejlige tvillingedrenge. Det er noget jeg prioriterer at afsætte tid til. Dels fordi de giver mig et afbræk i ugen, hvor min hjerne normalt kører, men mest af alt, fordi jeg elsker dem alle tre så højt og de er fantastiske at være sammen med.
Så kunne man måske argumenterer for at to drengene på lidt over 7 måneder ikke er den mest sprudlende konversation, men de er så dejlige!!

Udover arbejde og dejligt selskab, så har jeg mit speciale.
Det kører rundt i hovedet på mig og jeg kæmper for at holde hoved og hale i det hele.
Jeg ved godt at det at skrive et speciale ikke BARE LIGE er noget man gør.
Det er et højt akademisk niveau og jeg sidder helt alene med det. Men jeg synes det er lidt svært lige nu.
Og det er nok fordi jeg ikke føler at jeg kommer igang med det..
Jeg har været til møde med mine vejledere og det gik rigtig fint. Jeg fik ros for mine idéer og de sagde at det hele lød rigtig spændende.
Jeg fik samtidig af vide at jeg jo var tæt på at underskrive specialekontrakt.
Og det kan jeg bare overhovedet ikke se.
Jeg prøver nu at udvælge én af mine gode idéer, som jeg vil arbejde videre med.
Det var mit eneste mål denne uge. At vælge hvad jeg ville arbejde med.
Hmm…
Det viste sig faktisk at være svært.
Jeg kæmper stadig for jeg vil have en beslutning i denne uge. Men det er lidt svært når man synes at ALT kunne være spændende at arbejde med🙂
Så snart jeg har fået styr på det hele, så bliver der blogget.
Om en fantastisk kage med marcipan og hindbær, musik og alt mulig andet.
Stay tuned🙂

Skriv et svar

