Hmmm…

Posted: 19. marts 2012 in Tanker
Tags: , ,

Så havde jeg lige skrevet et helt indlæg..
Et langt et..
Og da jeg så lagde det ud, så var det bare blankt..
Armenaltså!
Nå men i hvert fald….

Jeg prøver at falde lidt til ro. Jeg har en hel uge foran mig, hvor jeg er fuldstændig alene.
Kæresten er taget på kursus og jeg har dermed en masse timer for mig selv.
Inden han tog afsted så gav han mig dog den smukke buket som jeg bloggede om i fredags.
Jeg har kigget på dem hele weekenden og ud over at det er fantastisk skønt, at få sådan noget, så er de virkelig også smukke.
Især den lyserøde rose, er jeg blevet ret vild med.
Jeg har brugt en del af formiddagen på at finde ud af, hvilken slags det er og jeg tror jeg er kommet frem til, at den hedder Louisiana.
Hvis du nu sidder derude og er ekspert i roser og tænker NEJ!! Så skriv endelig. Jeg vil nemlig rigtig gerne vide hvilken rose det er.

Jeg plejer mest at være til dybrøde, kraftigt duftende roser. Jeg ved ikke helt hvorfor, men denne lyserøde skønhed har altså stjålet mit hjerte.
Om det er fordi de er fra min kæreste? Tjaa til dels.. Men den er nu bare så smuk og fin.
Men det gjorde mig nu glad. Ingen tvivl om det.
Og det bedste er da at få blomster når der ikke er en grund til det. Altså andet end at han synes jeg er dejlig. Hvilket jeg må medgive var et glimrende argument, da jeg spurgte hvorfor jeg skulle have dem🙂

Udover at kigge på roser, så er der blevet hørt en masse musik og drukket kaffe.
Jeg startede dagen med at bruge min senseo og fik en kop skøn kaffe.
Jeg varmede en dl mælk, skummede det og satte senseo’en til at fylde min kop om med café noir.
Så nemt og hurtigt (2 minutter) kan man skabe caféstemning derhjemme…

Caféstemning er rart, især når vejret er så skønt som det er og jeg skal arbejde med mit speciale..
Ville hellere sidde på en café med min veninde, men på den anden side vil jeg også rigtig gerne være færdiguddannet🙂
Frisk luft, skøn musik og forventninger om en god aften med en skøn veninde, skal nok få dagen til at gå helt af sig selv.

Håber i alle får en fantastisk dag!

Skriv et svar

