Søndag..

Posted: 18. marts 2012 in Bøger..., Mad
Tags: , ,

image

Så blev jeg færdig med sidste bog i Mercy Falls-serien.
Alle bøger har været gode, men tror dog sagtens hun kunne have skrevet en mere.
Den sidste bog Troskab, stopper i hvert fald lige 20 sider for tidligt efter min mening.
Der er ingen ordentlig afslutning på serien, hvilket jeg synes er lidt synd.
Alligevel vil jeg anbefale bøgerne, da jeg har slugt alle tre.
Er du til fantasy, romantik og det lettere dramatiske, så læs den.
Nu er det ingen hemmelighed at jeg er vild med Twillight og der lidt den samme fornemmelse i disse bøger. Kast dig ud i dem 🙂

Resten af søndagen skal bruges på afslapning og sikkert en film.
Aftensmaden er risotto med kylling og spinat, hvilket jeg glæder mig til.
Næste er der ingen madplan, da jeg er selv eller spiser hos mine forældre. Det eneste jeg ved er at mandag får jeg kyllingebryst med grøntsager og fredag har kæresten valgt at vi skal have kæmpe steaks med ovnkartofler.

Fortsat god søndag 🙂

Skriv et svar

