Madspam..

Posted: 13. marts 2012 in Mad
Tags: ,

Når man tager billeder af sin mad hver dag, så ender man med en del billeder på sin computer.
Derfor kan i endnu engang nyde godt at min aftensmad i billeder 🙂

Klassikeren; Karbonader med stuvet grønærter og gulerødder.
Jeg nød det, måske fordi det er så sjældent vi får sådan noget.


Hurtig aftensmad er ikke at kimse af, når man kommer hjem fra træning og er sulten NU. Og når det så oven i købet er billigt!
Aftensmaden bestod af frisk pasta (10 kr) kødboller lavet af en medisterpølse (10 kr – købt på tilbud i rema 1000) og et glas tomatsauce fra Rema 1000 (9 kr) + ekstra hakket tomat (4 kr)
Der var mad til to mennesker til aftensmad og en omgang frokost dagen efter. Eller aftensmad til tre 🙂
Mad til tre for 33 kr er da okay. Jeg runder gerne op til 35-40 kr da jeg smagte til med ketchup, oregano og balsamico, men alligevel!


Aftensmaden i lørdags var super!
Vi fik bøffer med bønner, feta og bagte kartofler. Ikke ligefrem revolutionerende, men skønt!
I den bagte kartoffel var der en bearnaisedip. Det er noget dip-pulver jeg har taget med hjem fra Sverige, men det skal prøves om jeg ikke kan kopiere det med estragon, løgpulver og salt. Godt var det i hvert fald!

En af de ting vi spiser meget er bønner med feta, ovnkartofler og en form for kød.
Det er nemt og billigt. Og så går det hurtigt.
Her er det en kotelet der er det proteinrige indhold og deresuden fik vi tzatziki og aioli til 🙂

Selvom der ikke kommer opskrifter på alt, så er det alligevel rart at se hvad andre folk spiser. 🙂

Kommentarer
  1. Xenia siger:

    Ja, det er hyggeligt, at se hvad andre mennesker spiser, når det bare er helt almindelig hverdag – og også sjovt at høre lidt om hvilke, der især går igen – som fx med jer og jeres kød + bønner med feta (hvilket desuden er meget lækkert!) 🙂

    • studielivet siger:

      Lige præcis gengangere synes jeg er lidt sjovt 🙂
      Selv madbloggere får vel også hurtig mad engang imellem og jeg tror vi allesammen har noget som vi spiser ofte 🙂

Skriv et svar

