Anmeldelse kommer..

Posted: 10. marts 2012 in Mad, Tanker
Tags: ,

Igår var jeg på Over Aaen i Kolding.
Og jeg vil meget gerne anmelde det, men mine billeder blev ikke så gode, så det må vente til imorgen hvor jeg kan få kærestens billeder. Jeg tog nemlig nogen med hans telefon istedet.
Indtil da må i lige nyde dette:

image

Det er beviset på at mænd i starten af 20’erne godt kan spise sundt.
Min bror sendte mig dette billede, af karrykrydret kylling med en salat af tomat, gulerod og blodappelsin..
Lyder spændende🙂

Skriv et svar

