Mandag..

Posted: 5. marts 2012 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg nyder virkelig denne mandag!
Jeg har ryddet op, luftet ud i hele lejligheden og på køkkenbordet står en dej der ender med at blive til boller og pølsehorn.
Bollerne må gerne ende som de her:


Nogen gange bliver der bagt boller der er en succes, og det var de her helt klart!
Resten af dagen står på teorilæsning, træning og karbonader til aftensmad🙂
Frokosten bliver indtaget om lidt og jeg er ret så heldig at der er risotto tilbage fra igår. Jeg elsker når der er lækre rester til mig dagen efter.

Desuden skal jeg ind og researche lidt kage. Har nemlig en idé til en kage med vaniliebund, creme, bær og marengs på toppen. Hvis det bliver til noget og til en succes, så kommer den selvfølgelig herind.

Nu vil jeg nyde en omgang risotto med grønne bønner og en skøn sang af John Mayer

Jeg håber i alle nyder jeres mandag.

Skriv et svar

