Ugens madplan..

Posted: 4. marts 2012 in Tanker
Tags: ,

En ny uge er lige rundt om hjørnet og det er en travl en for mit vedkommende.
Vi skal til 2 x fødselsdag, spise hos venner og ud at spise med mine forældre.
Desuden skal jeg besøge en veninde, på café med en anden veninde og til personalemøde..
Personalemødet er på nyt arbejde :-)  Jeg var samtale i onsdags og fik jobbet 4 timer senere.. Derfor vil jeg fremover få lidt mere travlt i hverdagen, men jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang..

Men på trods af en travl uge skal vi jo alligevel have mad. I denne uge ser det således ud:

Mandag: Karbonader med stuvede grønærter og gulerødder
Tirsdag: Til fødselsdag
Onsdag: Frisk pasta med kødboller og tomatsauce
Torsdag: Spiser hos et vennepar
Fredag: Spise med min mor og far
Lørdag: Steaks med bagte kartofler og bearnaisedip
Søndag: Vildtgryde med rodfrugtmos

Det er sjældent vi har SÅ travlt i løbet af en uge, men jeg glæder mig!

Skriv et svar

