Weekend og comfortfood..

Posted: 18. februar 2012 in Mad, Tanker
Tags: ,

Har i nogen form for comfortfood?
Jeg har et par forskellige retter, der altid kan redde en dag og samtidig er det mad der gør sjælen glad.

I dette tilfælde gjorde det også kæresten glad, da jeg serverede Philly Cheese Steak Sandwich – my way 🙂

image

Han ELSKER det! Og selvom det ikke ligefrem er sund mad, så nød jeg hver eneste bid uden kvaler 🙂
Jeg valgte at nøjes med en lille en (ca 10-15 cm) mens kæresten spiste næsten det dobbelte..

Nu er jeg mæt og glad og vil nyde en 100% friweekend med min kæreste og en brændeovn..

image

Det er da hygge for alle pengene!

Kommentarer
  1. anonym siger:

    har du en opskrift? Det ser lækkert ud 🙂

Skriv et svar

