Imens alle andre har vinterferie..

Posted: 13. februar 2012 in Mad, Tanker
Tags:

Jeg ved det er uge 7 og for mange børnefamilier betyder det vinterferie..
Men da kæresten og jeg ikke har børn og stadig er under uddannelse, så er der ingen ferie til os..
Kæresten tog istedet på arbejde kl 7 og jeg sov lidt længere..
Jeg er nu oppe, med Go’Morgen Danmark i baggrunden..

image

Morgenmad er vigtigt og idag bestod den af et stykke ristet rugbrød med ost og en kop cappucino..
Uhmm..
Jeg elsker ristet rugbrød, men ellers spiser jeg faktisk meget sjældent rugbrød. Jeg tror ikke det bliver til mere end en skive i måneden..
Nå men dagen består af mails, læsning, indkøb og træning, så jeg må hellere komme igang..

Skriv et svar

