Mine dage..

Posted: 6. februar 2012 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Jeg er begyndt på mit speciale, hvilket er godt..
Jeg håber det går godt, men det er jo stadig den spæde start🙂
Idag har jeg kigget min teori igennem, været ved optikeren, besøgt mine bedsteforældre og været på biblioteket..
Og der fandt jeg to bøger, som skulle med mig hjem..

image

En kogebog som jeg glæder mig til og Uglies af Scott Westerfeld, som jeg længe har haft lyst til at læse..

Desuden har jeg fået lavet madplan :-)  Og det ser godt ud!

Mandag: Medister med stuvet hvidkål
Tirsdag: Frikadeller med resten af hvidkålen (Jeg kommer først hjem klokken 20)
Onsdag: Hjemmelavet pandebrød med salat og oksekød
Torsdag: Spise hos et vennepar
Fredag: Kyllingesalat med feta
Lørdag: Koteletter med tzatziki
Søndag: Nudler med masser af grønt og stegt laks

Mums hvor jeg allerede glæder mig🙂

Skriv et svar

