Den sidste eksamen..

Posted: 27. januar 2012 in Mad
Tags:

På mandag har jeg min allersidste almindelige eksamen.
Det vil sige at det er den sidste eksamen inden jeg skal skrive mit speciale/kandidatafhandlig og derefter forsvare det.
Derfor har denne sidste eksamen sat en hel del tanker igang.
Jeg synes det er underligt at tænke på at jeg snart er færdig og dermed skal ud og arbejde..uhhh…

Nå med mine dage går herhjemme med at forberede mig.
Og når jeg nu går herhjemme, så var der jo lige tid til at koge en skinke.
I aften står menuen på glaseret skinke med stuvet grønkål (grønlangkål) og kartofler… Men kæreste elsker det, men jeg er generelt ikke så meget for gl.dags mad. Men det her er faktisk okay.
Jeg har aldrig prøvet at lave det før, men chancen bød sig, da min far gav mig en røget skinke. Og bare lige så i ved det; DEN DUFTEDE FANTASTISK!!

Nu er den kogt og står i køleskabet med glasering på. Klar til at smide i ovnen når kæresten bliver sulten.
Han har nemlig fået et vrid i skulderen idag, så ham har jeg smidt i seng.
Kartoflerne er skrællede og det eneste jeg skal gøre nu, er at se fjernsyn.
Og dulme mine eksamensnerver…. Pyyyhh…

En af dagene kommer desuden en opskrift på en gratineret pastaret som var en SUCCES!

God weekend allesammen!

Skriv et svar

