Slutningen på mine kagetanker..

Posted: 22. januar 2012 in Mad
Tags: ,

I et tidligere indlæg skrev jeg omkring mine frustrationer om kage og mmf der ikke ville samarbejde.
I dag og igår gik jeg så igang med at lave en ny kage og så om det fungerede bedre denne gang.
Og både ja og nej.
Jeg valgte at bruge en “gammel” mmf som var ca. 1½ måned gammel og det påvirkede selvfølgelig resultatet.
Men med det sagt, så synes jeg den blev langt bedre denne gang.
Jeg lavede også en omgang blomster nu jeg var igang.
Og så kommer der lige en masse kagebilleder så i kan se hvad jeg snakker om🙂

Kagen efter jeg har rullet mmf’en ud og lagt den på.

Og kage med pynt.

Og kagen igen🙂

Og sukkerblomster🙂

Blomster og kagen..

Jeg havde en muffin tilovers fra noget tøsehygge i fredags, så den blev lige pyntet med en blomst.
Jeg synes faktisk de blev ret fine og jeg lavede jo også en ordenligt omgang.
De skal gemmes til muffins eller en mmf-kage🙂

Fortsat god søndag til jer alle🙂

Kommentarer
  1. EspressoTest siger:

    Sikke en luksuskage, som ikke engang har en destination – den ser godt nok lækker ud!

Skriv et svar

