Pousiner..

Posted: 13. januar 2012 in Mad
Tags: ,

image

Igår var jeg til eksamen og det gik rigtig fint..
Det blev fejret med en omgang pilates og et besøg hos mine forældre.
Og se lige hvad de diskede op med: pousiner! Små, veltilberedte lækkerbiskner. Det var SÅ godt!
De var lavet med bacon, løg og appelsinsaft, samt fyldt med persille. Det var super!
Vi fik kogte kartofler, sauce og salat til og jeg var lykkelig.
Kender i det? Sand lykke?
Jeg sad der med mine forældre, efter en vel overstået eksamen og var lykkelig..

Skriv et svar

