Dagen før dagen..

Posted: 5. januar 2012 in Tanker
Tags:

Jeg bryder mig generelt ikke om eksamener.
Derfor var det måske ikke super smart, at jeg for fem år siden, valgt at begynde på en uddannelse, hvor der er minimum 10 eksamener OM ÅRET.
Nu er det bare sådan det er og jeg kan tælle mig frem til, at jeg kun mangler 6 eksamener og så er jeg færdiguddannet.
Jeg har 4 eksamener tilbage i denne måned, derefter er der specialeaflevering og forsvar af selvsamme speciale.
Pyh det er tæt på nu.
Men en ting af gangen.
Imorgen har jeg en skriftlig 5 timers eksamen i ledelsespsykologi… Og jeg er nervøs!
Jeg har forberedt mig godt, jeg har masser af materiale og gode noter.
Men derfor kan man jo godt være nervøs.
1. februar begynder jeg på mit speciale og der må Danmark gerne se sådan ud:

Billedet er fra 2010 og jeg håber virkelig, at der er sne, kulde og skønhed imens jeg sidder og skriver speciale.
Nu vil jeg pakke min taske og gøre det sidste klar til imorgen.
Kryds fingre🙂

Skriv et svar

