Mad og forberedelse..

Posted: 4. januar 2012 in Mad
Tags: ,

image

Jeg har eksamensforberedelse til op over begge ører og det påvirker altså madlavningen. Jeg har hverken tid eller lyst til at bruge på at lave spændende retter.
Mandag stod den på pasta og da jeg kender mig selv, så lavede jeg en stor portion, så der var til frokost dagen efter.
Jeg brugte nogle chorizo brunchpølser som var super gode og krydrede. De blev skåret i stykker, stegt på en pande med et halvt hakket løg og efter 5-8 minutter tilsatte jeg 2-3 dl mælk og 2 store tsk rød chilipesto (den fra fakta er min favorit).. Jeg lod det småkoge imens pastaen kogte færdig og derefter røg pastaen i mælkesovsen. Det hele kogte ind og blev serveret med revet cheddar og bønner. Mums!!
Nu vil jeg tilbage til forberedelserne🙂

Skriv et svar

