Vær velkommen…

Posted: 2. januar 2012 in Tanker
Tags: ,

Ja det her er så gået hen og blevet en tradition. Mit år, sat op i en overskuelig ramme.
Ærligt så synes jeg godt at 2012 måtte have ventet lidt, for det betyder nemlig rigtig mange eksamener, som jeg gruer for!!
Men der er ingen vej uden om, her kommer det:

Mit år 2011 i tal og alt for mange detaljer:

Alder: 25
Kærester: 1 – stadig den samme🙂
Cigaretter: Ikke ret mange. Jeg stoppede officielt med at ryge i sommers og røg min sidste cigaret den 16. juli.
Kunne ikke have gjort det uden:
– Min kæreste !!
– Min mor, far og bror
– Min veninde Sascha
– Gode film
– Bøger til at flygte ind i
– Fitness dk, som jeg har brugt meget i år!

Godt man i det mindste ikke:
– Vejede det samme som sidste år
– Har konfrontationsangst
– Brugte 2011 på ingenting
– Er i tvivl om hvad man vil med sit liv og uddannelse længere

Vil gerne have en “mute”-knap til:
– Føtex-reklamer (men hey, det har jeg heldigvis!!)
– Overgearede trænere
– Folk der praler af deres karakterer
– Folk der praler af deres vægttab
– Folk der praler generelt!!

Må ikke længere:
– Være så hård ved mig selv
– Være så hård ved min kæreste, han gør det jo faktisk ret godt
– Være så eftergivende overfor min bror – ham må jeg faktisk godt være lidt hård ved!
– Ryge
– Bekymre mig så meget
– Spise så mange kulhydrater (2011 var året hvor jeg fandt ud af, at de IKKE kan lide mig)

Må faktisk gerne:
– Leve så sundt som jeg gør
– Træne så meget som jeg gør
– Være stolt af det jeg har opnået
– Glæde mig over det jeg har, herunder fantastiske venner, familie, svigerfamilie og kæreste

Bliver nødt til at lære: 
– At jeg ikke altid behøver at være så sød overfor ALLE
– Ikke at vrisse af folk, når jeg bliver stresset
– Ikke at snakke så meget
– At acceptere at jeg ikke kan få de højeste karakterer hver gang, og at det ikke betyder at jeg er uintelligent

Skal fremover:
– Glæde mig mere
– Være stolt af det jeg har opnået
– Rose mig selv for at jeg faktisk har tabt 12 kilo!
– Bruge mere tid på mig og kæresten. Bare os to.

Folk der ikke må få NOGET billigt i 2012:
– Villy Søvndal – Jeg er faktisk ret skuffet
– Folk der praler
– Folk der afbryder undervisning på SDU, med enetaler om deres eget liv. Det er ikke relevant!!
– Folk der skøjter gennem livet og ikke gør noget for andre. Kom nu ind i kampen!

Bør øjeblikketligt indføres:
– Krav om min. 50 % tilstedeværelse ved SDU. Bare for at få slusset dem ud, der INTET laver
– Underviserer der sætter sig ind i faget, fagbeskrivelse og ALT andet der vedrører det de arbejder med
– Gratis hpv-vaccine til alle kvinder. Uanset alder.
– Gratis tandlæge. Ja den var også med sidste år, men det holder altså stadig.

Forbud imod:
– Kvinder med for meget makeup. Jeg bruger selv en del, meeeeen, der er altså en grænse
– Mænd i hængerøvsbukser. NU!
– Folk der larmer inden kl 8.
– Folk der skubber. Så travlt har du vel ikk?

Skal have anskaffet:
– En idé til min kandidatafhandling
– Orden i mit klædeskab. Pyh jeg har meget tøj!
– Orden generelt
– Planter der kan overleve i min lejlighed
– Flere produkter fra Le Creuset og Pyrex

Skal have afskaffet:
– Dårlig humor
– Folk der er dårligt opdraget. Det er altså ikke okay, at vi generelt taler SÅ grimt til hinanden
– Fedtskatten. HOLD NU OP!!
– Egoisme

Må prøve at leve med:
– At jeg er holdt op med at ryge
– At jeg er som jeg er
– At jeg aldrig bliver tilfreds med andre folks opførsel

Vil fremover være:
– Bedre til at acceptere, at ikke alle er så strukturerede som mig
– Bedre til at acceptere, at folk generelt ikke altid er enige med mig
– Hurtigere. Der skal trænes noget mere på det løbebånd
– Gladere
– Mørkere? Overvejer at droppe blondine-håret

Vil forsøge at:
– Nå alle de ting i 2012, som jeg gerne vil
– Blive færdig med min kandidatafhandling
– Få et job
– Tabe mig det sidste. SO CLOSE!!

Således så mit 2011 ud og sådan håber 2012 bliver.
Jeg har haft et godt år og jeg har været glad for min blog og at der kommer flere og flere herind og følger med.
Tusind tak!

Skriv et svar

