Den første uge..

Posted: 2. januar 2012 in Uncategorized

Den første uge i januar, ja årets første uge i det hele taget, skal bare overståes.
Den indeholder ikke noget spændende og jeg ser meget frem til fredag klokken 15.
Kæresten tog imorges afsted, til et undervisningsforløb i forbindelse med hans arbejde. Det er ret langt væk fra hvor vi bor, så derfor skal han sove der. Det betyder at han er væk fra mandag til fredag og det lyder ikke som et problem, i know.
Og det er det sådan set heller ikke.
Men i de snart fire år, jeg har været sammen med min kæreste, er det den første gang vi skal være så længe væk fra hinanden.
Det hidtil længste vi har været fra hinanden, er to nætter.
Men jeg prøver at se det positive:
– Jeg har lejligheden for mig selv
– Jeg har fjernbetjeningen for mig selv
– Der er masser af tid og ingen der distraherer mig fra at læse til eksamen
– Venindebesøg!!
– Besøg og forkælelse hos mine forældre
– Tid til at træne
– Hele sengen for mig selv!

Ja der er jo masser af gode grunde til, at glæde sig over dette. Og helt ærligt, så tror jeg også det er sundt i et forhold, at man ikke klistrer sig op af hinanden hele tiden.
Da jeg er alene i denne uge, så skal aftensmaden heller ikke nødvendigvis være spændende, meeeeen jeg er jo stadig mig, så derfor står den altså ikke på rugbrød🙂

Mandag: Stærk pasta med chorizo og chilipesto
Tirsdag:
Spiser hos mine forældre
Onsdag:
Risotto med bacon og grønne bønner
Torsdag:
Sen holdtræning og spisning hos mine forældre
Fredag:
Kæresten kommer hjem – Burger eller hakkebøffer med rodfrugter i fad
Lørdag:
Hjemmelavet pizza med lufttørret skinke og pesto og salat
Søndag:
Fuldkorns carbonara med masser af parmasan

Ja det bliver da meget godt. Jeg prøver at skære ned på kulhydrater og derfor er der masser af grønt til retterne og en lille mængde kulhydrater.


Salat er super godt, men det skal være spændende.
Det kommer der nok masser af i det nyde år🙂
I aften står den på hygge og godt tv. Og en lille fejring af at jeg er kommet godt igang med eksamensforberedelsen🙂

Skriv et svar

