Nytår 2011

Posted: 30. december 2011 in Tanker
Tags: ,

Nu er året snart gået og jeg vil se tilbage på året, med både glæde og sorg..
Jeg har lært skønne mennesker at kende og jeg har også måtte sige farvel til nogen.. Der vil hele livet være udskiftning i de mennesker du ser og sådan må det være.. Tidligere venner har dog stadig været med til at præge hvem jeg er, og for det siger jeg tak..

Årets sidste dag skal tilbringes med nogle af de mennesker der betyder allermest for mig.
Jeg skal være sammen med min kæreste og et vennepar.. De er de dejligste venner og jeg glæder mig meget!
Og for alle jer madelskere, så kan jeg løfte sløret for hvad vi skal ha at spise.. Min veninde skrev igår, at den står på vildsvin og en steg på grill. Desuden skal vi ha is til dessert.
Ja sådan er det, når man ikke selv står for maden ;-)  Så er oplysningerne lidt sparsomme, men jeg glæder mig meget!!

Jeg håber i alle får et fantastisk nytår og at i har haft et godt 2011🙂

Kommentarer
  1. Lyder som en SKØN aften! Jeg ønsker dig et fantastisk 2012 – og tak for alle dine søde kommentarer i 2011 – de har gjort mig glade hver eneste gang🙂

    KH
    Birthe

    • studielivet siger:

      Hej Birthe,
      Tusind tak, jeg håber også du får en god aften🙂
      Og i lige måde, jeg har nydt at læse dine kommentarer og glæder mig til at læse med på din side i 2012..
      Kærligst Lea

Skriv et svar

