Gode ting..

Posted: 28. december 2011 in Tanker
Tags: ,

image

Ja er stadig syg og forkølet.. Derfor tilbringer jeg hele dagen i sengen og jeg drikker enorme mængder kamillethe.
Og lige præcis her, er jeg VIRKELIG glad for mine menu-kopper. De holder bare super godt på varmen og så er de virkelig pæne..
Jeg har overtalt kæresten til at samle på menu og indtil videre er jeg ret glad for både glas og kopper.
Til jul fik vi desuden menu-kopperne i str Large, hvilket nok bliver aktuelt her i den kolde tid..
Nu vil jeg nyde endnu en kop the og se “Kongen vender tilbage” for….hmmm… 30 gang?:-D

Kommentarer
  1. Æv, rigtig god bedring!

    Kh
    Birthe

    • studielivet siger:

      Hej Birthe,
      Tusind tak.. Jeg håber at være frisk til nytår!
      Men du ved jo om nogen, hvordan det er at løbe ind i en forkølelse, som bare ikke er til at slippe af med..😦
      Kærligst Lea

Skriv et svar

