Klatkager.. Af ris a la mande

Posted: 27. december 2011 in Mad
Tags: ,

image

image

Ja jeg ved godt at klatkager er af risengrød, men jeg havde ris a la mande i køleskabet..
I stop spild af mad-stil, blev der dermed lavet klatkager..
Hvis i har en rest, så kom igang, de er SÅ gode!
En rest ris a la mande, et æg og ca 1 dl mel, og så er “farsen” lavet.. Steg i smør på en pande, ca fem minutter på hver side..
Mums!
Jeg serverede en med honning og sukker for mig og kæresten.. Resten er morgenmad for os begge imorgen..
Nu vil jeg under dynen igen og pleje min dumme krop..

Kommentarer
  1. studielivet siger:

    Well its a danish dessert, kind of like a ricepudding.
    I added flour and an egg, and made it into a batter.
    I fried them in a pan, five minuttes on each side🙂
    Hope that helps.
    – Lea

Skriv et svar

