12, 13 og 14. December

Posted: 14. december 2011 in Tanker
Tags: , , , ,

Ja der sker en del i det lille hjem, det meste er dog ikke værd at rapportere om.
Jeg er nemlig igang med de sidste rettelser på den store semesteropgave og igår sad studiegruppen hos mig…hele dagen….og knoklede!
Idag er jeg træt..
Og orker intet.
Mandag skrev jeg opgave…
Tirsdag var gruppen som sagt her..
I daq vil jeg skynde mig, at lave det sidste jeg skal til vores opgave og så hopper jeg under dynen.
Ikke for at sove, men i selskab med Jo Nesbø.
De er altså fantastiske de bøger!!

Jeg håber der snart kommer noget mere spændende herfra, men lige nu har studiet førsteprioritet… Og det er jo også en side af studielivet😉

Jeg glæder mig i denne tid over, at det er gået så godt med vores opgave og at vi størstedelen af tiden, har stået sammen som gruppe for at få det til, at fungerer uden gnidninger.
Det har været hårdt, men det er min glæde i disse dage.
Jeg har ligeledes prøvet at arbejde hårdt og tage lidt ekstra, samt tilbyde at vi kunne være hos mig…
Alt fortjener en plads i min juleglæde. Det er måske små ting, men det betyder måske noget stort for andre…

I weekenden burde der kommer et juleindlæg.. Der har jeg nemlig planer om at bage kage, lave leverpostej, lave konfekt og muligvis bliver der også bagt vaniliekranse.. Bare for at fejre, at jeg faktisk har juleferie på fredag🙂

Kommentarer
  1. Xenia siger:

    Jeg har også juleferie på fredag, når jeg afleverer den sidste eksamensopgave, jeg p.t. knokler med (okay, ikke p.t. – blogging = overspringshandling😀 ) Men jeg glæder mig også SÅ meget. Men kan på den anden side heller ikke helt forstå, at det allerede er juleaften i næste uge!😉

    • studielivet siger:

      Jeg har virkelig også en svaghed for overspringshandlinger🙂
      Jeg er forresten vild med din julekalender😀 Håber det går godt med din opgave og at du får en super jul..
      Kærligst Lea

Skriv et svar

